Inicio Relaciónate Avisos Listas provisionais...

Listas provisionais do programa de conciliación municipal Setembro Lúdico

[06-08-2018] O Concello de Ames informa de que xa están expostas as listas provisionais de usuaurios/as admitidos/as no programa Setembro Lúdico. Premendo nos enlaces que están a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás consultar as listas de Bertamiráns e Milladoiro. Debido a Lei de Protección de Datos non se poden publicar datos de carácter persoal nesta lista, pero pódese comprobar se unha rapaza ou rapaz está admitido a través do número de rexistro que figura nesta lista e na copia do impreso de inscrición de cada usuaria/o. As listas tamén se pode consultar nas oficinas do departamento de Educación, situadas no Pazo da Peregrina, nas portas de entrada da Casa do Concello e nas oficinas municipais do Milladoiro.

O Setembro Lúdico terá lugar ao longo dos días  3, 4, 5, 6, 7, 10 e 11 de setembro, entre as 07:30h e as 16:00 horas, tanto no Milladoiro como en Bertamiráns. Para obter máis información pódese chamar ao número de teléfono 981 891 476 ou enviar un correo electrónico ao enderezo educacion@concellodeames.gal.