Inicio Relaciónate Avisos Relación de...

Relación de prazas libres nas actividades das Escolas deportivas municipais para o curso 2018-2019

[05-12-2018] O Concello de Ames, a través da Concellaría de Deportes, fai pública a relación de prazas libres nas actividades das Escolas Deportivas Municipais para o curso 2018-2019. As persoas que desexen optar a ditas prazas deben poñerse en contacto co departamento de Deportes a través dos enderezos: deportes@concellodeames.gal ou deportes.milladoiro@concellodeames.gal ou de xeito presencial pasando pola oficinas de deportes situadas na Casa do Concello, en Bertamiráns, ou na Casa da Cultura do Milladoiro. As actividades das Escolas Deportivas comezaron na semana do luns 1 de outubro, rematando a semana do 31 de maio de 2019. Premendo á túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter a relación de prazas libres das Escolas Deportivas Municipais e mailo impreso de inscrición.