Ayuntamiento de Ames

Ayuntamiento de Ames

Inicio Ames digital Convocatorias Anuncio co resultado...

Anuncio co resultado do primeiro exame da fase de oposición do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo de persoal de cociña

O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o anuncio co resultado do primeiro exame da fase de oposición do proceso selectivo para a creación dunha bolsa de traballo de persoal de cociña do Concello de Ames. Dáse de prazo para a presentación de alegacións ao primeiro exame da fase de oposición ata o día 9 de maio de 2018, incluído. A data de realización do segundo exame será o día 26 de maio de 2018, ás 11:00 horas, no Centro de Formación de Aldea Nova, situado na rúa Costaneira, número 2. Premendo no enlace que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter o devandito anuncio.