Inicio Ames dixital Convocatorias Convocatoria dun...

Convocatoria dun proceso selectivo para a selección e contratación dunha brigada de espazos naturais para o Concello de Ames

O Concello de Ames publica o anuncio da convocatoria e mailas bases do proceso selectivo para a selección e contratación dunha brigada de espazos naturais para o Concello de Ames, composta por un capataz e dous peóns. Dito anuncio foi publicado no Boletín Oficial da Provincia, número 24, o venres 3 de febreiro de 2017. O prazo de presentación de solicitudes remata o día 10 de febreiro de 2017 (hai 5 días hábiles seguintes á publicación do anuncio da convocatoria no BOP). Premendo nas ligazóns que están a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter o anuncio, o modelo e solicitude e maila declaración xurada.