Inicio Ames dixital Convocatorias Proceso selectivo...

Proceso selectivo para cubrir interinamente un posto de técnico do Ciclo integral da auga do Concello de Ames

O departamento de Persoal fai públicas as bases e máis o modelo de solicitude da convocatoria do proceso selectivo para a selección e nomeamento, como funcionario/a interino/a por programa, dun/dunha técnico/a do ciclo integral a auga, da Escola de Administración Especial, subescala técnica, técnico/a medio, subgrupo A2. O prazo de presentación de solicitudes remata o vindeiro 11 de outubro de 2017 (10 días hábiles seguintes da publicación do anuncio no BOP). Premendo nos enlaces que están a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás consultar o anuncio do BOP, o impreso de solicitude e o modelo de declaración xurada.