Inicio Ames dixital Convocatorias Anuncio do proceso...

Anuncio do proceso selectivo para a contratación do persoal necesario para o programa integrado para o emprego "InserAmes-Brión X"

O departamento de Persoal fai público o anuncio da convocatoria das bases do proceso selectivo para a selección e contratación do persoal necesario para o programa integrado para o emprego do Concello de Ames e Brión "InserAmes-Brión X". O prazo de presentación de solicitudes remata o 20 de decembro de 2017. As solicitudes poderanse presentar durante os 5 días hábiles seguintes ao anuncio da convocatoria no BOP). Premendo nas ligazóns que están a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter o anuncio publicado no BOP, o modelo de solicitude e mailo modelo de declaración xurada.