Inicio Ames dixital Convocatorias Resultado final do...

Resultado final do proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun enxeñeiro técnico forestal e un capataz para a Brigada de prevención de lumes forestais no Concello de Ames

O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o anuncio co resultado final do proceso selectivo para a contratación laboral temporal dun enxeñeiro técnico forestal e un capataz para a brigada de prevención de lumes forestais do Concello de Ames a través do programa de fomento do emprego do medio rural, APROL RURAL, da Consellería de Economía, Emprego e Industria correspondente ao expediente TR351G2019/000064-1-1. Premendo no enlace que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter ditos anuncios.