Inicio Ames dixital Novas O alumnado do...

O alumnado do obradoiro de memoria do programa Amessan participou nunha visita ao Museo Pedagóxico de Galicia

[11-04-2019] Os alumnos/as dos grupos da Ameixenda, Cruxeiras e Milladoiro da actividade de memoria, do programa Amessan, visitaron o Museo Pedagóxico de Galicia. En dito museo expóñense permanentemente as recreacións de instalacións escolares doutros períodos, así como outros recursos pedagóxicos da historia da educación en Galicia. Nesta visita tamén participou o profesor que imparte este obradoiro, Xacobe Varela.

O alumnado do obradoiro de memoria, do programa Amessan, percorreu o museo acompañado dos seus guías nunha viaxe a súa infancia cheo de lembranzas e anécdotas, especialmente nos espazos dedicados ás aulas históricas ou nos que se amosan materiais escolares ou xoguetes da súa infancia. As actividades de memoria levaranse a cabo na Ameixenda, os xoves de 16:15 a 18:15 horas, Cruxeiras, os mércores de 15:30 a 17:30 horas, e no Milladoiro, os luns e mércores de 19:00 a 20:00 horas e os martes de 18:00 a 20:00 horas, entre outros lugares.