Solapas principales

> Pleno Ordinario

Jueves, 25 marzo, 2021
Ás 20.30 h.

ORDE DO DÍA:

A) PARA DAR CONTA:

1. Dar conta ao pleno da Corporación dos decretos ditados pola Alcaldía dende a última sesión plenaria ordinaria.

2. Dación de conta de sentenza no procedemento de tutela de dereitos fundamentais 27/2020.

B) PARA DELIBERACIÓN E ACORDO:

3. Aprobación, se procede, de actas anteriores (acta da sesión ordinaria do 28.01.2021; acta da sesión extraordinaria e urxente do 04.02.2021; acta da sesión extraordinaria e urxente do 24.02.2021; acta da sesión ordinaria do 25.02.2021; acta da sesión extraordinaria do 11.03.2021).

4. Declaración institucional para garantir a máxima transparencia e cumprimento do protocolo de vacinación, e asegurar o cese dos políticos e políticas que o incumpran ou cometan calquera outro tipo de irregularidade no proceso de vacinación. R.E. 2913/2021 do 22.02.2021.

5. Aprobación proxecto modificado Pavimentación accesos á Ventosa. POS 2019.

6. Resolución de alegacións e aprobación definitiva da ordenanza reguladora da ocupación do dominio público e espazos privados de uso público por terrazas e elementos vinculados á actividade comercial e hostaleira con fins non festivos.

7. Modificación do contrato do servizo de axuda no fogar (SAF) do Concello de Ames, nas modalidades de SAF Básica e SAF Dependencia.

8. Aprobación do expediente de licitación do servizo de limpeza viaria e xestión dos puntos limpos do Concello de Ames por procedemento aberto varios criterios de adxudicación e regulación harmonizada.

9. Proposta do grupo municipal socialista de demanda dun incremento das achegas da Xunta de Galicia ao Servizo de Axuda no Fogar que presta o Concello.

10. Proposta do concelleiro José R, Oulego Erroz de condena dos altercados ocorridos en varias cidades españolas nas manifestacións en favor do rapeiro condenado Pablo Hasel, así como de apoio a labor levada a cabo polas forzas e corpos de seguridade do Estado durante os mesmos.

11. Solicitude de comparecencia do alcalde presentada polo grupo municipal popular.

C) MOCIÓNS.

D) PARA CONTROL DO GOBERNO:

8. Rogos e preguntas.