Por ejemplo, 14-08-2024
Miércoles, 14 de agosto de 2024
As caravanas moradas instaladas polo Concello ofreceron axuda a case un millar de persoas  durante as festas

O Concello de Ames, a través do departamento de Benestar Social e Igualdade, instalou una ano máis unha caravana morada no Milladoiro, o día 5 de agosto; e outra en Bertamiráns, o mércores 7, con motivo da programación que se desenvolveu en ámbalas dúas xornadas polas festividades da Madalena e da Peregrina. No caso do Milladoiro, localizouse nos arredores da Casa da Cultura, mentres que en Bertamiráns estivo a carón da zona de aparcamento do Pazo da Peregrina.

Miércoles, 14 de agosto de 2024
Apróbase a concesión de 10.000 euros en bolsas para deportistas de Ames

A Xunta de Goberno Local aprobou o pasado 8 de agosto unha nova liña de achegas para a concesión de bolsas para deportistas do Concello de Ames no ano 2024. O importe das bolsas que se van a conceder ascende a 10.000 euros.  A finalidade desta convocatoria é apoiar aos/as deportistas individuais de Ames, como medio para promover o deporte do municipio e, desta forma, conseguir logros deportivos para o concello. Premendo nesta ligazón pódense consultar as bases da convocatoria.

Martes, 13 de agosto de 2024
O Concello de Ames reitera á Consellería de Sanidade a necesidade de ampliación do centro de saúde de Bertamiráns

O alcalde de Ames, Blas García, vén de solicitarlle unha xuntanza ao Conselleiro de Sanidade, Antonio Gómez Caamaño, para poñer en marcha un proxecto de ampliación do centro de saúde de Bertamiráns que, con máis de 30 anos ao servizo da veciñanza amesá, precisa ser ampliado e reordenado para prestar un servizo de calidade, pois “está obsoleto e xa non responde ás necesidades dun concello de máis de 33.000 habitantes”, afirma o rexedor.

Martes, 13 de agosto de 2024
As noites de estrelas chegan esta semana a Milladoiro e Bertamiráns

Dentro da programación estival municipal, a Aula da Natureza organiza Noite de Estrelas, unha xornada para gozar da astronomía que a semana pasada tivo lugar no alto de san Marcos. Desta volta, esta xornada chega aos principais núcleos urbanos do concello: o venres 16 de agosto desenvolverase no Milladoiro, e o sábado 17 en Bertamiráns. En ambas localidades terá lugar entre as 21:30 horas e as 00:00. As prazas son limitadas, polo que para participar é necesario inscrición previa. Podedes anotarvos mandando un correo a auladanatureza@concellodeames.gal.

Lunes, 12 de agosto de 2024
Anaís Fernández, Paula Barreiro, e o dúo de Silvia Veiga e Cecilia Pardo gañan a cuarta edición do Canta con Ames

O parque do Ameneiral, en Bertamiráns, acolleu este pasado domingo, 11 de agosto, a fase final da cuarta edición do concurso “Canta con Ames”. As/os finalistas interpretaron dous temas completos de distinto estilo musical. Trala actuación das/os finalistas, o xurado decidiu que as/os gañadoras/es desta edición son Anaís Fernández, na categoría de persoas ata 17 anos; Paula Barreiro, na categoría maiores de 18 anos; e Silvia Veiga e Cecilia Pardo, na categoría dúos e tríos. A concelleira de Promoción Económica, Ana Belén Paz, destacou a boa afluencia de público que tivo a final e tamén o éxito desta cuarta edición do certame. Premendo nesta ligazón podes acceder á galería de imaxes do evento.

Lunes, 12 de agosto de 2024
Medio centenar de persoas desfrutaron do ceo nocturno durante a Noite de Estrelas

Dentro da programación estival municipal, a Aula da Natureza organizou o pasado sábado 10 de agosto a Noite de Estrelas, unha xornada para gozar da astronomía dende o alto de san Marcos. A actividade, dirixida a todos os públicos, foi un éxito de participación.

Domingo, 11 de agosto de 2024
Remata a cuarta edición do campamento sénior do programa Amessán cunha participación de 130 persoas

Por cuarto ano consecutivo o Concello de Ames, a través da Concellaría de Benestar Social, Igualdade e Voluntariado, organizou durante o mes de xullo o campamento sénior Amessán 2024, que estivo dirixido a persoas maiores de 60 anos empadroadas en Ames. As actividades de dito campamento realizáronse os martes e xoves de cada semana. Participaron arredor de 130 persoas que realizaron diferentes actividades de envellecemento activo. Todos os xoves visitaron diferentes vila galegas: Pontevedra, Oleiros e Boiro.

Domingo, 11 de agosto de 2024
A amesá Verónica Fernández proclámase campioa de España de Boxeo Elite

A finais do pasado mes de xullo, a boxeadora amesá Verónica Fernández participou no Campionato de España de boxeo elite. Fernández, que actualmente adestra no Club Antelo Team do Milladoiro, proclamouse campioa desta categoría tras derrotar na final á cántabra Paola Benavides.

Sábado, 10 de agosto de 2024
Rúa Xesteira, Bertamiráns

A Xunta de Goberno Local vén de aprobar o pasado 8 de agosto o expediente de licitación das obras de pavimentación das rúas Poeta da Maía, Xesteira e da Fieira, en Bertamiráns. O proxecto conta cun orzamento base de licitación de 118.799,62 euros (IVE incluído) e forma parte do POS+2024 da Deputación da Coruña. A través de destas obras mellorarase a capa de rodaxe de ditas rúas.

Sábado, 10 de agosto de 2024
O parque do Ameneiral acolle mañá a final do IV Canta con Ames

Mañá, 11 de agosto, o parque do Ameneiral, en Bertamiráns, acollerá a fase final do concurso “Canta con Ames” a partir das 19:00 horas. O certame, que vai pola súa cuarta edición, “estase a converter nun fenómeno seguido por xente de todas as idades”, afirma a concelleira de Promoción Económica, Ana Belén Paz. Así mesmo, a concelleira destaca que nesta edición se superaron todas as barreiras: “ o nivel é moi alto e non vai ser sinxelo escoller aos gañadores”. O evento retransmitirase en directo a través dos perfís de Facebook e Instagram do Concello de Ames.