Información sobre unha nova subfase das obras da améndoa central en Bertamiráns

Viernes, 28 julio, 2023
Con motivo do avance da execución das obras de creación da améndoa central de Bertamiráns, incluída na EDUSI Impulsa Ames, o alcalde a través dun bando municipal, comunica que o martes 1 de agosto debido á execución dunha nova subfase na rúa Alcalde Lorenzo, procederase ao seguinte:

-Cortarase á circulación na zona sinalada en cor amarelo na rúa Alcalde Lorenzo entre os números 2 e 6 da mesma (consultar imaxe ao pé do aviso).

-Os taxis situados de modo temporal na praza do Concello e o garaxe sito no número 1 de dita praza, seguirán usando ata novo aviso a saída pola rúa Ameneiral (os días do mercado de rúa, habilitaráselles a saída pola rúa Alcalde Lorenzo).

-Os usuarios do garaxe sito no número 2 da rúa Alcalde Lorenzo (dependencias municipais de urbanismo e Policía Local) durante o tempo que duren as obras non poderán facer uso do mesmo. Habilitarase para ditos usuarios a zona sinalada en círculo vermello (consultar imaxe ao pé do aviso).

-Habilitaranse dúas zonas de contedores de residuos sinalados con estrelas en cor azul.

-Haberá sinalización de obra con indicación de desvíos alternativos e prohibicións.