Avisos

Por ejemplo, 06-10-2024
Viernes, 4 octubre, 2024
Premendo nas ligazóns que están ao pé deste aviso pódense obter os menús da Rede de Comedores Escolares (almorzos, xantares e merendas). Estes menús foron elaborados pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Viernes, 4 octubre, 2024
Premendo na ligazón que está ao pé deste aviso pódese obter o menú das escolas infantís municipais de Ames para esta semana. Este menú foi elaborado pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Martes, 1 octubre, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Deportes e Promoción da Saúde, fai públicas as listaxes de persoas admitidas nas clases de taichi/chi kung que se impartirán tanto en Bertamiráns como no Milladoiro. Estas sesións forman parte da oferta de actividades da Escola da Saúde.
Lunes, 30 septiembre, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai pública a convocatoria e as bases da selección e contratación de catro PSX para o servizo de comedores escolares do Concello de Ames, con cargo á subvención destinada ao fomento da contratación de mulleres que sofren violencia de xénero no ámbito de colaboración coas entidades locais galegas, no marco do pacto de Estado contra a violencia de xénero, encomendando a preselección aos servizo públicos de emprego.
Viernes, 27 septiembre, 2024
Viernes, 27 septiembre, 2024
Jueves, 26 septiembre, 2024
A Escola Municipal de Música de Ames mantén abertas as inscricións para a materia de música e movemento de cara ao curso 2024-2025. Ao ser un prazo extraordinario, estas prazas cubriranse por orde de entrada en rexistro da solicitude correspondente a partir do 27 de setembro. As persoas que estean interesadas poderán anotarse cubrindo o impreso de inscrición e enviándoo a través da Sede electrónica do Concello ou entregándoa nos rexistros municipais.
Jueves, 26 septiembre, 2024
Unha vez rematado o primeiro período de inscrición, a Concellaría de Deportes abre o prazo para anotarse nas prazas libres das Escolas deportivas municipais 2024/2025. As persoas interesadas poden xestionar a matrícula telematicamente a través da plataforma Cronos, no módulo “inscrición en clases”.
Miércoles, 25 septiembre, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o anuncio da acta 7 do tribunal encargado de xulgar as probas do proceso selectivo dunha praza de conserxe de centros de ensino (concurso-oposición) sobre a realización dun sorteo porque dúas aspirantes empataron en puntuación. O sorteo celebrarase o 2 de outubro de 2024, ás 10:00 horas, na sala de usos múltiples do Concello e poden asistir as persoas afectadas polo empate.
Martes, 24 septiembre, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o nomeamento de funcionario de carreira na praza de técnico do Ciclo Integral da Auga e a declaración de persoal laboral fixo na praza de traballador/a social.