Anuncio publicado no BOP coa declaración de persoal laboral fixo na praza de traballador/a social (concurso – oposición) e creación de bolsa de emprego

Luns, 12 agosto, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai pública a declaración de persoal laboral fixo na praza de traballador/a social e creación dunha bolsa de emprego, publicada no Boletín Oficial da Provincia (BOP). A formalización do contrato no caso do persoal laboral fixo efectuarase dentro do prazo máximo dun mes a partir da publicación do anuncio desta resolución no Boletín Oficial da Provincia. Así mesmo, créase unha bolsa de traballo de Traballadores/as Sociais do Concello de Ames (Grupo A2) cos aspirantes que non obtiveron praza no proceso selectivo.