Anuncio publicado no BOP coa relación do aspirante aprobado no proceso de Técnico do Ciclo Integral da Auga

Mércores, 7 agosto, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai pública a relación do aspirante aprobado proposto polo tribunal para cubrir unha praza de técnico/a do Ciclo Integral da Auga, publicada no Boletín Oficial da Provincia (BOP). Os/as candidatos/as finalistas que fosen propostos polo tribunal para ocupar as prazas convocadas deberá/n achegar, no prazo de vinte días hábiles, contados a partir do seguinte ao da publicación da proposta do tribunal, os documentos acreditativos dos requisitos esixidos para cubrir a praza convocada, que serán os indicados na base 7.a das e as que se indican para cada praza no Anexo II. A falta de presentación en prazo da documentación esixida será equivalente a unha renuncia.