> Acto do Día de Galicia

Luns, 24 xullo, 2023
Ás 20.00 horas

O Concello de Ames está organizando para o luns, 24 de xullo, ás 20.00 horas, unha serie de actividades para celebrar o Día de Galicia. Trátase dun acto institucional, que se celebrará no Pazo da Peregrina de Bertamiráns, onde se lle fará un acto de recoñecemento á Coral polifónica de Bugallido con motivo dos seus 50 anos de traxectoria musical. Dita coral foi creada no ano ano 1972 na parroquia de Bugallido. O alcalde entregaralle a Xosé Luís Castro Tourís, presidente da coral polifónica de Bugallido, a medalla do Concello de Ames. Ao longo do acto intervirán o alcalde e mailas voceiras e voceiros dos diferentes grupos políticos da Corporación municipal. Tamén haberá unha quenda de intervencións aberta á veciñanza. O músico, Javier Constenla, encargarse de amenizar o evento interpretando ao piano varias pezas musicais, mentres que o xornalista de Ames Radio, Juan Luis Silva, será o encargado de presentar o acto.

Un ano máis o Concello de Ames celebrará un acto institucional co gallo do Día Nacional de Galicia. Neste caso, como soe ser habitual, escolleuse o Pazo da Peregrina, en Bertamiráns, para organizar este acto que reúne a autoridades municipais, membros de asociacións e veciños/as de Ames. Dito acto terá lugar o luns, 24 de xullo, ás 20.00 horas. Será presentado polo xornalista de Ames Radio, Juan Luis Silva.

Será un evento sinxelo e aberto a todos os veciños e veciñas de Ames no que participarán os grupos políticos que forman parte da Corporación municipal. Dende o goberno e dende os partidos da oposición animan á veciñanza amesá a que asistan a este evento municipal. O acto abrirao Javier Constenla que interpretará ao piano a peza musical O Son do Ar. Durante o transcurso do evento tamén interpretará as pezas: Romeiro ao Lonxe, Alalá das mariñas e mailo Himno de Galicia.

Ao longo do acto intervirán o alcalde e mailas voceiras e voceiros dos diferentes grupos políticos da Corporación municipal. Tamén haberá unha quenda de intervencións aberta á veciñanza na que está prevista a participación de Tino Seoane. Trala intervención do alcalde faráselle entrega da medalla do Concello de Ames ao presidente da coral polifónica de Bugallido, Xosé Luís Castro Tourís, que tamén está previsto que interveña no acto.

Este acto institucional serve para renderlle homenaxearase á Coral polifónica de Bugallido con motivo dos seus 50 anos de traxectoria musical. Deste xeito, esta entidade súmase a outros/as relevantes veciños e veciñas de Ames que recibiron anteriormente a medalla do Concello de Ames como María Victoria Otero Espinar, Ángel Carracedo, Filomena Fraga, Maximino Viaño e Ramón Lorenzo.

O acto pecharase co himno galego, que será interpretado por Javier Constenla ao piano, e cantado polos integrantes da Coral polifónica de Bugallido e por todos os asistentes.