>Fútbol sala: Noia Portus Apostoli - Pescados Rubén Burela

Sábado, 7 setembro, 2024
Ás 19.00 horas

O Fútbol Club Meigas e mailo Concello de Ames organizan este sábado, 7 de setembro, ás 19.00 horas, no pavillón de Bertamiráns, o primeiro derbi galego da categoría de primeira de fútbol sala, que enfrontará ao Noia Portus Apostoli e o Pescados Rubén Burela. Trátase dun derbi inédito, xa que vai ser a primeira vez que coincidan estes dous equipos na máxima categoría nacional de fútbol sala masculino. Ademais, na actualidade son os dous únicos equipos que compiten nesta categoría.

Ames converterase este sábado, 7 de setembro, na capital do fútbol sala masculino galego coa celebración do primeiro derbi entre o Noia Portus Apostoli e o Pescados Rubén Burela. Este partido amigable disputarase ás 19.00 horas no pavillón municipal de Bertamiráns. Trátase dun derbi inédito, xa que vai ser a primeira vez que coincidan estes dous equipos na máxima categoría nacional de fútbol sala masculino. Ademais, na actualidade son os dous únicos queipos que compiten nesta categoría.

Para o o Noia Portus Apostoli é a terceira temporada consecutiva que vai a xogar na primeira división do fútbol sala nacional masculino, mentres que o Pescados Rubén Burela volve a máxima división do fútbol sala nacional tralo ascenso acadado a temporada pasada.