Convocatoria de subvencións para a promoción de actividades levadas a cabo polas asociacións culturais durante o ano 2015

Martes, 26 de maio de 2015

[26-05-2015] Premendo nas ligazóns que están a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter as bases e os impresos de solicitude da convocatoria de subvencións para a promoción de actividades levadas a cabo polas asociacións culturais durante o ano 2015. Nesta convocatoria de axudas poderán participar todas as asociacións culturais do concello de Ames, legalmente constituídas e que figuren inscritas no rexistro municipal de asociacións. A contía destinada a esta convocatoria ascende a 40.000 euros e o importe individual das achegas concedidas non poderá superar os 7.500 euros.

As solicitudes deberán presentarse no Rexistro Xeral do Concello de Ames. O prazo para presentar as solicitudes será dun mes desde o 26 de maio, día no que se publicaron estas bases no BOP. En caso de rematar nun día inhábil, este prazo entenderase estendido ata o inmediato hábil seguinte.