- Temas
A Solicitude de Licenza de Demolición deberá presentarse para os seguintes actos de uso do solo e do subsolo:
- As demolicións.
(Art. 194.2 da Lei 9/2002, do 30 de decembro, de ordenación urbanística e protección do medio rural de Galicia, modificada pola disposición derradeira terceira da Lei 9/2013, do 19 de decembro, do emprendemento e da competitividade económica de Galicia).
QUEN PODE PRESENTAR UNHA SOLICITUDE:
Calquera persoa física ou xurídica que desexe obter unha licenza de demolición.
Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite" da Sede electrónica. Se o interesado non utiliza a sede electrónica, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.
- Solicitude de licenza de demolición.
- Proxecto Técnico (Básico e/ou de Execución), visado polo correspondente Colexio Profesional.
- Documentación acreditativa da titularidade do inmoble ou terreo (no seu caso).
- Orzamento desagregado das actuacións a realizar, con indicación dos materiais a utilizar, custo dos mesmos, e custo da man de obra.
- Proxecto sobre infraestruturas comúns nos edificios para acceso aos Servizos de Telecomunicacións (cando a normativa sectorial así o esixa).
- Autorizacións sectoriais previas preceptivas.
- Plan Xeral de Ordenación Municipal.
- Ordenanza fiscal reguladora do imposto sobre construcións, instalacións e obras.
- Ordenanza fiscal reguladora da taxa pola expedición de licenzas urbanísticas.
- Lei 2/2016, do 10 de febreiro, do Solo de Galicia.
- Lei 9/2013, de 19 de decembro, do emprendemento e da competitividade económica de Galicia.
- Real Decreto Lexislativo 7/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei do Solo e Rehabilitación Urbana.
- Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
- Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
- Nome: Solicitude de Licenza de Demolición.
- Unidade tramitadora: Urbanismo.
- Inicio do procedemento: A instancia de parte.
- Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
- Órgano de resolución: Alcaldía ou Xunta de Goberno Local.
- Carácter silencio administrativo: Silencio negativo.
- Prazo de execución: 3 meses.
- Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso administrativo.
- Taxas/impostos: Consultar as ordenanzas fiscais do apartado de normativa.